playthesims

Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca & Elin - 3 januari 2012 10:59

Om din sim ska gifta sig så kan du fråga din partners föräldrar om tillåtelse att gifta sig. Om föräldrarna säger ja, så får de humöreffekten "Föräldrars tillåtelse" och +25 humör. Jag vet inte riktigt hur många dagar den håller i sig för jag glömde kolla. Men det var cirka 2 eller 3 simdagar sedan min sim frågade. Det står att det är nio dagar kvar så ungefär 11 eller 12 dagar.

 


Rebecca


UPDATE: Humöreffekten varar i 10 dagar :)

Av Rebecca & Elin - 2 januari 2012 22:16

Asså... Jag har spelat väldigt mycket på Rosewood och jag har inte skrivit någonting om familjen. Jag ska göra en ny familj, jag vet inte om jag ska spela en Legacy, men jag ska i alla fall göra en ny familj och jag ska försöka skriva om den.


Nyss när jag spelade på Rosewood så dog grundaren Olivia Bunch av ålder. I början hette hon ju Olivia Rosewood, men sen gifte hon sig med Ethan Bunch och bytte då efternamn till Bunch. Ethan och Olivia fick först en dotter som blev arvinge. Dottern döptes till Blair. Sen föddes sonen Jude, som nu är tonåring. Blair är ungdom och har precis förlovat sig med Demond Jönsson. De har även fått en son som fick namnet Edwin. Jag har planerat att Blair och Demond ska åka till Frankrike i tre dagar för att ha ett privat bröllop och resten av tiden i Frankrike är de på smekmånad.


Förresten så hade vi 10 besökare idag även fast vi inte har uppdaterat på flera dagar. Tack!


Rebecca

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg som handlar om världens mest populära spel The sims 3!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sims?
 Sims 1
 Sims 2
 Sims 3
 Medeltiden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards