playthesims

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Lyckat!

Av Rebecca & Elin - 29 december 2011 11:43

Hej igår när jag hade gjort min gubbe och började spela så kommer det en svart enhörning på min tomt och min sim blev vän med den men det dåliga är att hon inte kan adoptera den än... Men jag har bilder. Men sen efter att hon hade träffat enhörningen så åkte hon på jobbet och tog mega sprutor på en massa folk i parke bild på det me.


   



// Elin

 
 
E

E

3 januari 2012 10:56

Jag gillar också the sims spelen! >u<
Men wow vad häftigt med en svart enhörning!! O.O Jag har inte ens sett någon vildhäst än. xP

Lycka till med legacyn! >.O

//E

http://www.Cxelinxe.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca & Elin - 3 januari 2012 10:59

Om din sim ska gifta sig så kan du fråga din partners föräldrar om tillåtelse att gifta sig. Om föräldrarna säger ja, så får de humöreffekten "Föräldrars tillåtelse" och +25 humör. Jag vet inte riktigt hur många dagar den håller i sig för jag glömde ...

Av Rebecca & Elin - 2 januari 2012 22:16

Asså... Jag har spelat väldigt mycket på Rosewood och jag har inte skrivit någonting om familjen. Jag ska göra en ny familj, jag vet inte om jag ska spela en Legacy, men jag ska i alla fall göra en ny familj och jag ska försöka skriva om den.   N...

Av Rebecca & Elin - 28 december 2011 21:20

Nu kommer inlägget om hur man spelar Legacy som jag skrivit med egna ord. Hoppas att du blir nöjd nu Fanny så att jag inte har suttit hela kvällen och skrivit fem A4 i onödan. Men i alla fall, fråga i frågerutan om ni undrar över någonting!      ...

Av Rebecca & Elin - 28 december 2011 20:13

Hej nu nyss när jag skulle spela sims så hade min gammla legacy försvunnit så nu har jag gjort en ny som heter Mari Grönwal. Hun är ungdom och hennes livslånga önskan är att bli värld berömd kirurg. Nu blir det bilder på henne och hennes kläder.   ...

Av Rebecca & Elin - 28 december 2011 19:46

Vi har haft 15 besökare idag! Tack så jättemycket. Senare kommer ett nytt inlägg om hur man spelar en Legacy. Nu har jag skrivit om hela texten med egna ord för att Fanny klagade på att jag hade kopierat från någon annan.   Rebecca ...

Presentation

Välkommen till min blogg som handlar om världens mest populära spel The sims 3!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sims?
 Sims 1
 Sims 2
 Sims 3
 Medeltiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards