playthesims

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Rebecca & Elin - 25 december 2011 23:29

Elin: Hej  jag heter Elin och det är jag som kommer att skriva i den här bloggen med Rebecca. Jag är 12 och fyller snart 13. Jag gillar att spela sims och vara ute och ta kort. Jag har en hund som heter Oliver han är ett år och smiter så fort han får chansen.  Jag kommer att göra inläggen i Grönström - Legacy som handlar om min tjej Malin.  Men nu får ni lite snabb fakta om mig.  


Favorit färg: Blå, Lila, Grön, Svart och Röd

Favorit artist: Justin Bieber och Rihanna

Favorit mat: Olika?

Favorit spel: Sims  

Bästa vänner: Rebecca och Josefine

Gillar: Smink, Sims, Kläder, Skor, Naglar, Baka, Musik och Fota

Civilstatus: Singel  


Jag!  


 


                                                     Rebecca

Hej, jag heter Rebecca och jag är 12 år. Jag gillar att spela The sims 3 såklart, men annars så gillar jag att fota.
Här kommer lite fakta om mig.

Namn: Rebecca
Ålder: 12
Födelsedag: 14 april
Civilstatus: Single and ready to mingle!
Intressen: Sims, foto, läsa böcker, baka
Favoritartister: Justin Bieber, Veronica Maggio, Eric Saade
Favoritfärg: Vit, grön, grå, svart

Jag kommer att uppdatera i kategorin Rosewood Legacy.


 






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg som handlar om världens mest populära spel The sims 3!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sims?
 Sims 1
 Sims 2
 Sims 3
 Medeltiden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards